fredag 11 september 2009

Ett hus i vitt



Så har huset blivit vitt... Det som nu är kvar är fönsterfoder och bilder kommer så småningom. Vad vi nu funderar över är valet av tak och valet som det står emmellan är svart eller tegelfärgat plåttak. Vad tycker du? Lämna gärna en kommentar- det uppskattas...
I nästa vecka ska jag nog lägga in tak i något program så kan man visa upp jämförande bilder...
Garageuppfarten är nu också klar förutom två spots som saknas i plattorna. De avger inte så mycket ljus, men har förstås en hög mysfaktor. Ska försöka fota när alla är på plats i mörkret.
Hoppas att ni får en bra helg! Själv väntar segling i skärgården med goda vänner...
Kram
Maria

3 kommentarer:

  1. Wow så snyggt ni gjort, åh jag älskar vitt, passar perfekt på ert hus. Ni har verkligen jobbat på bra. Hoppas du får en toppenhelg och får lite avkoppling o vila.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint det blev!! Jag röstar på svart,svart,svart :-) Kram MariaB

    SvaraRadera
  3. Va duktiga ni är, det blev jättefint! Jag röstar på svart, kommer bli så snyggt till vitt! *tycker jag* hehe
    Kram Sonja

    SvaraRadera