onsdag 26 augusti 2009

Trappan och övre hall

Genom ett forum har jag fått en förfrågan om hur vår trapp och övre hall ser ut och varför inte visa det i bloggen? Denna spont fanns redan i huset när vi köpte det och vi gillar den starkt, varför vi bara målade och tapetserade överdelen.

Trappan var beklädd med en brun heltäckningsmatta och efter mycket slit blev trappan enbart i trä. Dock är vi inte nöjda med hörnen som är svåra att helt slipa så vi får se om vi kommer att göra om själva trappan i framtiden eller om vi nöjer oss...

Övre hallen med dörr in till barnens rum och brevid en dörr in till en sk walkin closet som vi också gjort i ordning. Dock är det nu rätt så stökigt så nu ska jag framöver röja även där...

Bild på sponten och trappan, räcket beslöt vi att behålla som det var.... Idag har jag ägnat tiden till städning då det regnar för fullt och omöjliggör utomhusarbete.
Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Tack! Vad snällt att du fotat för min skull! :-)
    Tycker det är jättesnyggt, jag vill nog ha precis likadant. Sparar bilderna i min inspirationsmapp så jag minns hur det såg ut sen :-)

    SvaraRadera