måndag 15 november 2010

Paris


Bild lånad från Yellowkorner
Har med en kär vän spenderat helgen i Paris med shopping, god mat och diverse turistattraktioner såsom Eiffeltornet, Louvren och triumfbågen. Om någon nu minns så brukar jag och min kompis en gång per år åka på en weekendresa till olika städer i Europa och nu har vi hunnit med några stycken...

Strax utanför Louvren gick vi in i en affär som säljer diverse fotografier och detta inköp blev det för min del. Bilden får mig att tänka på våra underbara små tjejer och också de drömmar som skapas under barndomen, de flesta suddas ut, men några håller vi kvar och förhoppningsvis förverkligar vi också en del... Var den kommer att hamna är ännu inte bestämt, men arbetsrummet i utbyggnaden är en stark kandidat.

Om du klickar på bilden kommer du till Yellowkorner som säljer en hel del underbara fotografier som man också kan beställa på nätet...

Må så gott!
Kram
M

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt det låter med Paris! Jag har aldrig varit där men drömmer att få åka dit om våren för att kunna strosa runt och sitta och njuta i solen på ett café.

    Vilken härlig bild du köpt.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera