söndag 12 april 2009

Barnrum


Då vår äldsta dotter föddes bodde vi i lägenhet och inredde ena hörnet av vårt sovrum som en vrå för henne. Vaggan inhandlades på en loppis för en blygsam peng, målades vit och dekorerades med schabloner. Kistan kommer från IKEA, målades även den vit och figurerna är sk Wallies som enkelt kan tas bort utan att lämna några större spår efter sig....

Nu bor vi alltså i hus och inredning i ett barnrum pågår, inom kort kommer bilder ifrån detta att läggas ut...

Kram
Maria

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att se en bild från tiden i lägenheten och Ebbas lilla hörna. Hoppas att ni har haft en bra påsk!
    Kram Marie & Co

    SvaraRadera
  2. åååå så fint, själv väntar jag mitt första och älskar färg. Allting är inhandlat till rummet och precis om du skriver ovan så bor vi i en lägenhet så bebisens rum kommer vara i vårt rum där vi också har en plugghörna. Rummet är rektangellikt där ena sidan är bredare och ser mer ut som en kvardrat. Hade verkligen behövt tips t.ex. på vilken sida jag ska ha vår säng och bebisens, eftersom jag vill ha bebben så nära mig som möjligt men dock inte i sängen >>jätte rädd.
    Men om du har lust att ge tips så är jag tacksam:D

    SvaraRadera
  3. Tack för svar:=) jag ska ta min an projektet idag lägger upp bilder sen på bloggen hur rummet blev, ge gärna feedback:=)

    trevlig fortsättning på helgen

    SvaraRadera