söndag 1 augusti 2010

Rapport juli månad




Lite bilder på utbyggnaden... Nästan helt färdigmålat. Räcke till trappan och balkongen ska beställas till veckan. Blir svart stålräcke som en kontrast mot allt det vita! Trappan kommer vi nog att göra till en mörkare färg i betongnyans för att också bryta av. Inte helt lätt med färgkombinationer särskilt inte i förhand!
Idag är jag uppe med tuppen. Med ett långt sommarlov har vi ändrat våra sömnrutiner särskilt hos barnen så än så länge är bara mamma vaken...
Kram
Maria

2 kommentarer:

  1. Det blir så snyggt! Underbar kombination och det passar huset så bra :)

    Här har vi också ställt om dygnet. Eller rättare sagt så sover vi längre. Hur vi ska få om det svängt vet jag inte... men jag hoppas det sköter sig själv då barnen börjar på dagis och tvingas upp tidigare. Värre är det för mor i huset tror jag, hur ska jag vänja mig att vakna före 7 :o??? Och dessutom till en väckarklocka! Hemska saker... Gud så bra jag haft det. Tiden som hemmamamma denna gång har varit mitt livs bästa tid. I övermorgon blir det andra bullar...

    Ha en fortsatt skön sommar!
    Kram, Susanna

    SvaraRadera
  2. Hej, hej

    hoppas att helgen har varit bra! Vi har haft det toppen i Sthlm men Par courrier som jag tänkte besöka hade semesterstängt.

    Vilka fina bilder på huset du har tagit och räcket kommer passa väldigt bra tror jag.

    Kramar Marie

    SvaraRadera