söndag 8 augusti 2010

Tv-rum



Semestern inleddes med att köpa en ny kamera. Denna är så mycket bättre än den gamla på att ta översiktsbilder så därför tänkte jag visa alla rum på nytt...


Mattan under soffbordet är bara som skydd för bordet och eventuella repor på golvet. En större ska inhandlas när vi hittar en passande. Å andra sidan är det ganska praktiskt med avsaknad av en matta när vi ofta mumsar diverse godsaker i tv-soffan...


Idag ska vädret vara regnigt och grått och då ska innertaket på utbyggnaden på övervåningen målas på nytt. Snart kan vi tapetsera och då visar jag bilder.
Kram på er!
Maria

6 kommentarer:

  1. Ser jättemysigt ut och vad kul med en ny kamera.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. Hej

    Härligt med en ny kamera. Åh vad spännande o se bilder på utbyggnaden.
    Jätte fina bilder du tagit på tv-rummet.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Tjoho igen.
    Jag ville bara påpeka att din avsändare från googlekontot ser lite konstig ut.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  4. Hej Malin!
    Tror att det är åtgärdat nu, tydligen gillar inte googlekontot & tecknet... Tack för påpekandet...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till nya kameran!
    Alltid kul med översiktsbilder. Tänkte just att jag borde ta några nya såna... men här är jämt så stökigt, haha! Väntar verkligen liiite på att barnen ska börja skolan igen :P
    Gillar den där stora svarta affischen (?) jättemycket! Var har du fått tag i den?
    Svårt med matta i vardagsrum, men jag vill inte vara utan åtminstone, det skulle kännas för naket. Bara man hittar en som går bra att dammsuga så ;)

    Ha det bra! kram!

    SvaraRadera