måndag 16 augusti 2010

Trädgårdsgång

Sista semesterveckan och nu några i sammanhanget mindre delar kvar av utsidan! I förra veckan anlade min duktiga make en ny trädgårdsgång. Den blev så bra, tyvärr hade jag inga närbilder innan, men den tidigare gången såg alldeles förskräcklig ut... En betongbänk skulle vara fin vid gaveln, får se om det blir en hemmagjord, men det får vänta. Någon med tips på passande saker till gaveln förutom bänk och blommor? Bildkvaliteten är inte den bästa, men jag försöker fortfarande att lära mig vår nya kamera...

En skön dag önskas!

Kram
Maria

3 kommentarer:

  1. Hallå!

    Så snyggt ni gör, jätte fint!!! Ska man använda den dörren nu då när man hälsar på er :)
    Hoppas du har det jätte bra sista semesterveckan.

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  2. Det blev jättefint!
    Hälsa maken att han har varit jätteduktig.

    Jag tycker blommor och bänk låter fint, kanske ett litet bord så man kan ställa ifrån sig kaffekoppen om bänken ska användas vid lite fika.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt! Trögtänkt som jag är nu då det är kväll så har jag inga bra tips :)

    Men kram ändå!
    /Susanna

    SvaraRadera