onsdag 25 november 2009

Ikea fynd

För några veckor sedan inhandlades dessa fina ljusstakar på ikea för blygsamma 59 kr styck. I vardagsrummet där vi har lite modernare tappning passar de alldeles utmärkt och trots att vår lilla ettåring springer omkring och inte helt låter dem vara ifred står de kvar några veckor senare...

Den svarta är i gjutjärn och den vita i porslin.
Prag är en otroligt fin stad med mycket arkitektur att njuta av. Vädret var soligt ca 12 grader under alla dagar vi var där. Jag och min kära kompis E brukar åka till olika storstäder i Europa en weekend varje år och jag måste säga att det är en bra tradition. Kanske något vi alla borde unna oss då och då för att få lite guldkant på tillvaron?
I helgen kommer julpyntet upp och jag längtar. Älskar julen och allt som hör till och jag antar att det är fler än bara jag...
Många kramar
Maria

2 kommentarer:

  1. Ljusstakarna var jätte fina!

    Ja det där med vilda ettåringar känner jag igen, hi hi!

    Jag slår ett slag för barnsäkert pynt som passar småbarnsfamiljer!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Åh nu ångrar jag att jag inte köpte någon ljusstake. De passade jätte bra där o snyggt med en i varje färg.
    Kram Marie

    SvaraRadera