torsdag 24 mars 2011

Soffbord

Så är vi så gott som klara med övervåningen och inredningen är påbörjad. Soffbord saknas och jag skulle så gärna vilja ha lite smakråd. De soffbord vi funderar på är de nedan, båda små och nätta och inte alltför dyra. Jag skulle bli så glad om ni lämnade en liten kommentar om vilket ni tror skulle passa bäst...
Nr 1:
Soffbord Cecilia med bild lånad från Mio:s hemsida
Nr2:

Soffbord Imfors med bild lånad från Ikea:s hemsida
Visst är det underbart när vi går mot ljusare tider, orken och energin göra sig påmind och jag njuter av att se allt fler vårtecken som för varje dag tycks dyka upp...
En fin helg önskas!
Kram
Maria

5 kommentarer:

  1. Jag gillar båda två, det gäller väl bara att bestämma vilken stil ni vill uppnå.
    Miobordet=klassiskt
    Ikeabordet=modernt.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt ni har gjort det!!
    Jag tycker det skulle passa bäst med ett runt bord till den soffan, både för en mjukare form och så behöver man inte slå i hörnen när man går runt. Fast istället för det du visar föreslår jag ett i trä, med pelarfot, gärna vitt.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Av de två du visar tycker jag nummer ett. Gillar stilen på det mycket bättre! Men jag skulle kanske leta efter ett som är i den stilen fast mer avlångt. Det såg stort ut till "hålet".

    Kram, Susanna

    SvaraRadera
  4. Jag gillar nummer 1 :-)

    SvaraRadera
  5. Jättefint! jag röstar på nr1 / Ha de bra. Kram/Anki

    SvaraRadera