tisdag 29 mars 2011

Vår i sikte



För några veckor sedan tittade de första små krokusarna upp i trädgården och trots att det snöat något i omgångar sedan dess står de fortfarande i blom! Härligt, vi går mot ljusare tider...

Har du hittat några vårtecken i naturen?

På undervåningen pågår golvläggning och sedan ska jag fota för då vill jag återigen be om lite smakråd vad gäller tapet...

Vad gäller soffbord så tackar jag så mycket för kommentarerna om val. Troligen blir det nr 1, men jag tänkte faktiskt kika runt lite bland runda bord med pelare och se om det finns något passande. Jag har insett att inredning blir bäst av att få smyga sig in allt eftersom man springer på passande ting, här hemma kör vi ju med en blandning av gammalt och nytt och så också fortsättningsvis...

Önskar er en härlig dag!

Kram

Maria

1 kommentar:

  1. Åh har ni krokusar?!?! Vad avundsjuk jag blir! Jag som blev glad att det idag har kommit fram en ynka pytte bit på typ 20-30 cm av en rabatt. :D

    Men men, i sakta mak blir det nog vår här med. Slask i massor har vi idag i alla fall!

    /Susanna

    Och ja, inredning mår bäst av att få växa fram. Och även plånboken ;))

    SvaraRadera