söndag 28 mars 2010

Green Gate

Så här när våren och påsken är på ingång gör sig Green Gate väldigt passande. Dessa saker av märket har jag allteftersom handlat från olika butiker och särskilt glad är jag för termosen.

Visar också en liten sneak-peak från vårat kök som vi påskpyntat i helgen. Handduk och grytlapp från Green Gate.

Termosen kommer vi nog bara ha choklad i, vi har några termosar och tyvärr har kaffesmaken stannat kvar i dem, vilket gör att varm choklad inte uppskattas av våra små.


Klockan är alldeles bedårande och får pryda en av tjejernas rum när behovet finns.
Här smälter snön allt eftersom och våren gör sig mer och mer påtaglig. I veckan är det april och påsk, ska bli härligt med lite långledigt...
Hoppas att ni haft en bra helg! Själva tänkte vi titta på Avatar som söndagsfilm, men fick faktiskt stänga av den då den var allt annat än rogivande.
Kram
Maria

1 kommentar:

  1. Åh, härligt med vårpiff och Green Gate gör så fina saker.
    Jag håller med om att det ska bli skönt med lite långledigt.

    Jag har inte sett Avatar och vill inte se den heller, inte min typ av film...

    Kram
    Malin

    SvaraRadera