fredag 26 mars 2010

Klädtips och mini julafton

Ett litet shoppingtips, hann med en runda på Lindex idag och sprang på denna tunika. Liknar en tunika av ett betydligt dyrare märke, men till ett betydligt bättre pris. Endast 99 kr och den har väldigt fin passform... Någon som kan gissa vilket dyrare märke jag syftar på?
Idag kom maken hem från en jobbresa i USA och vi har fått så fina presenter. Den största presenten är förstås att ha honom hemma igen, men dessa fina Juicy Couture mysdressar fick tjejerna och jag (nedan). Har länge velat ha en svart Juicy Couture mysdress och jippie... Som en riktig mini julafton!

Fick också denna fina topp från Ed Hardy som även den är jätte fin. Lite tuffare stil än jag brukar ha (är en stor Odd Molly älskare) så denna bryter av fint i garderoben.

Hoppas ni mår bra, själv är jag lite trött efter långa jobbpass och intensiva dagar som gräsänka. Det har dock gått över förväntan och nu är jag glad över att ha kära maken J hemma igen!
Nästa vecka är det påsk så lite pynt får det nog bli i helgen!
Får önska er en trevlig helg!
Kram
Maria

7 kommentarer:

  1. Vad roligt att se en bild av dig! Så fin du är:-) Härligt med män som shoppar, eller hur;-)

    Härlig tunika...tänker du på Hunky Dory eller American Vintage kanske?;-) Just tunikor kan man hitta hur mycket som helst av till inga pengar faktiskt!

    Ha en fin helg i din fina mysdress nu;-)

    Kram,
    A

    SvaraRadera
  2. Vad fina presenter ni fått, jag ska nog kika efter tunikan på Lindex.
    Vad kul att få se en bild av dig, tror inte jag gjort det tidigare.
    En riktig kalaspingla.

    Ha en trevlig helg!

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  3. Vilken man! Hur glad skulle man inte bli över de där presenterna... Sött att han hade handlat kläder till småtjejerna också. Hoppas ni får en underbar fredagskväll!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  4. Vad skoj att få se en bild av dig!!!

    Sköna kläder och vilken snäll man du har. Min make skulle aldrig köpa kläder (kanske lika bra det) till mig ;).

    Trevlig helg!

    Kram, Susanna

    SvaraRadera
  5. Hejsan Maria!

    Skönt att ha maken hemma och att få lite avlastning ett tag...och att han hade med sig en massa presenter hem är ju toppen....

    Önskar dig en skön helg med familjen!

    MiaMaria

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Vad roligt med lilla julafton!!
    Vad snygg du är!
    Väldigt roligt att få ett ansikte på tjejen bakom bloggen!!

    Må så gott!
    Kram Fröken Vit!

    SvaraRadera