torsdag 10 juni 2010

A cup of tea

God kväll kära bloggvänner!
I helgen monterades barnens trädgårdsmöbler ihop och faktiskt av mig! Så nu dukas det för fulla muggar med deras te-servis och en dag ska vi allt fixa riktigt.


Trädgårdsmöbeln inköptes förra året med tillhörande parasol endast för 399 kr. Åh vad jag gillar sådana fynd, flera av våra vanliga billiga närliggande butikskedjor (Rusta, Clas Ohlsson, Netto m.m) har har oftast ett och annat lockande både för plånboken och tycket.
Idag hämtades ett paket ut som jag väntat på och det blev något i inredningsväg! Bilder kommer, tror det blir toppen, något nytt till vårt tv-rum...
Trevlig helg önskas!
Kram
Maria

3 kommentarer:

  1. Halloj! vad sött det blev! Kram Annica.

    SvaraRadera
  2. Sött!
    Jag har tittat på en liknande trädgårdsmöbel på Rusta, blir ju jättefint ihop med lekstugan.
    Jag får nog köpa den till barnen, så de har någonsstans att sitta....

    Kram/Malin

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev :) Och kul med fynd! Ser framemot att se vad du fått på posten :)

    Kram, Susanna

    SvaraRadera