onsdag 16 juni 2010

Kudde från Day

Ett av mina senaste inköp till hemmet, en kudde från Day. Jättefin och jag funderar på att köpa in några fler i samma serie... Tanken är att vårat vardagsrum på övervåningen med sjöutsikt på 36 kvm ska gå i vit-grå-svart nyans och dessa kuddar skulle nog göra sig bra där...
Idag har jag varit ledig från jobbet och barnen har varit med mormor och morfar på en dagsutflykt. Jag har påbörjat ett projekt nere i källaren i vår sk matkällare som snart kan målas och få hyllor.
Som husägare har man alltid något att göra om man vill!
Må så gott!
Kram
Maria

2 kommentarer:

  1. Jättefin kudde! Blir fint med fler från samma serie eller kanske egensydda? Jag tror jag sett dem i en annan blogg med samma lekstuga som vi har *blinkar*
    Ja man är inte sysslolös när man är husägare, både på gott och ont.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Åh så häftig tavla! Passar perfekt! Ser att du har huset steg för steg i högerspalt. Kul att se förvandlingen! Jag kan nog inte sluta förvånas över hur bra det blev :D Haha, har väl sagt det ett antal gånger nu? ;)
    Kram, Susanna

    SvaraRadera