söndag 5 september 2010

Sovrum


Med en ny kamera kan bilder från olika rum visa allt mer hur de egentligen ser ut...
Sovrummet hos oss med tapeter från Duro. En rofylld ljusblå färg! När utbyggnaden är klar tänkte vi överta barnens rum som är större, en kamin ska installeras där då murstocken går rakt igenom och med öppen dörr ser vi också rummet på övervåningen på utbyggnaden och dess utsikt. Detta får förstås ta den tid det tar, en sak i taget och dessa planer ligger något till några år framåt i tiden...
Just nu väntar en kortare springtur och sedan en kopp te framför en knastrande brasa.
Med hösten kommer kylan och allt mörkare kvällar och detta är bra mysigt tycker jag efter denna sommar som varit alldeles underbar!
Trevlig kväll!
Kram
Maria

5 kommentarer:

  1. Ser jätterofyllt ut!
    Vilka härliga sovrumsplaner ni har.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. Så härlig rofylld färg! Jag älskar pasteller, jag blir glad av det! Vilken fin karmstol!

    Roligt att du tittar in ibland! Jag är dålig på det men skall försöka bli bättre på det, för det är ju mycket spännande som händer mellan varven!

    Jag rekommenderar verkligen en beställning från Pomp de Lux! Har skrivit ett litet tillägg i nya inlägget angående kvalitén. Jag är supernöjd! Ser fram emot min nya beställning! Jag skall också boka ett homeparty för vännerna! Du bor ju lite långt bort men är välkommen ändå!;-)

    Ha en fin dag i det vackra höstvädret!

    Kram,
    A

    SvaraRadera
  3. Så vackert sovrum! Flera fina gamla möbler också!

    Hihi, jag har också planerat att sen i framtiden slå ut väggen mellan två av barnrummen och göra det till "svit" åt oss. Skulle bli fönster åt tre väderstreck då. Där går också murstocken och vi har talat om en liten kamin där :)

    SvaraRadera
  4. Rofyllt var ordet! Skulle gärna ha din gamla skänk... om du vill bli av med den ;). Kul att höra att du njuter av hösten, jag kanske ska smittas av det? ;). Än så länge går det bra... men jag vet hur jag brukar bli i oktober-november... Brasmys och ljus låter bra!

    SvaraRadera
  5. I love this room!!

    Laura from Italy
    http://chebirba.blogspot.com

    SvaraRadera