söndag 31 oktober 2010

Halloween

Med dessa bilder får en Happy Halloween önskas idag 31 oktober då Halloween i Staterna brukar firas. För familjens del blev det stillsamt firande, jag insjuknade i halsfluss i början av denna veckan och kära J i slutet så nu är det Kåvepenin som gäller.

Pumpa skar jag och barnen till igår, mall från www.festfixarna.com och efterrätt till kvällens middag blev Devils Food Chocolate cake som smakade mycket choklad... Recept hittar du om du klickar på bilden!

Hoppas ni haft en mysig helg och klockans tillbakaställande har väl inte någon missat?!
Kram
Maria

3 kommentarer:

  1. Åh era stackare, halsfluss är inget kul att ha, hoppas ni tillfrisknar snabbt och slipper mer sjukdomar i höst.

    Vilken fin pumpa ni gjort och tårtan ser mumsig ut.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. Oh, den tårtan skulle jag kunna ge mig på här och nu! Så fint och praktiskt ni fått med återvinningsstationen! Jag gillar när även sånt är snyggt!

    Ha en fin vecka!

    Kram,
    A

    SvaraRadera
  3. Ja och krya på er från halsflussen!!! Usch, det är inte roligt!

    SvaraRadera