tisdag 22 februari 2011

Buddha i betong

Bild lånad från Enkla ting
Jag måste erkänna att jag är svag för föremål i betong. Efter att ha varit hemma med halvsjuka barn idag surfade jag runt bland olika nätbutiker och klickade hem denna. Vad tycks? Flera rum i vår utbyggnad är ju nästan färdiga och väntar på att få inredas. Ett av rummen som kommer att bli arbetsrum/ pysselrum kommer att inredas med dekorationer från diverse resor och då även denna.
Nu väntar gårdagens Klass 9 A. En väldigt bra programserie som jag gärna ser!
Kram
Maria

3 kommentarer:

  1. Hej
    Jättefin Buddha , vart hitta du den ?? Mvh Anna

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag köpte den i webshopen enkla ting, www.enklating.se
    Vänliga hälsningar
    Maria

    SvaraRadera
  3. Tack för ditt svar ...ska in o titta på deras sida nu :) Ha en bra dag!!

    SvaraRadera