söndag 1 november 2009

Bästa boken om mig...

Bilder lånade från barnbyran.se

Tänkte tipsa lite om en väldigt fin bok om barns uppväxt typ mitt första år. Innehållet är väldigt varierande och sträcker sig från innan födseln och upp till ca 5 års ålder.


Är inte bilderna alldeles underbara?



Denna bok är en bra present att ge bort vid både dop och födsel. Boken har mina båda döttrar och jag försöker fylla i den allteftersom tiden går. Det är också så kul att blicka tillbaka och läsa om diverse framsteg, citat m.m

Boken kan bland annat köpas här på nätet och vill ni veta mer kan ni gå in på barnbyråns hemsida som finns här. Här finns också andra böcker roliga att ge bort till exempelvis mor och farföräldrar...
Hoppas ni haft en bra helg! Själv så har vi bland annat varit på en jättekul Halloween fest utan barn och tur var väl det, en del var utklädda till riktigt otäcka figurer...
Kram
Maria

2 kommentarer:

  1. Det är roligt med böcker som påminner om vad som faktiskt är roligt att minnas...lättare att samla det i en och samma bok också. Jag har vanliga anteckningsböcker till mina barn men säkert missar jag en massa kul info...

    Vad fint det blir med utbyggnaden, den smälter ihop fint med resten av huset!

    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram,
    A

    SvaraRadera
  2. Jag har missat några inlägg ser jag. Har ju slöat vad det gäller bloggande ett tag nu :) Fina bilder du tagit på huset, det ser verkligen kanon ut. Den där boken verkar jätte mysig, kul att ha likadana till båda tjejerna.
    Hoppas att ni får en bra helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera