onsdag 11 november 2009

Boktips till jul

När det nu börjar närma sig jul ökar också min lust till att pyssla. Denna bok inköptes nyss av en släkting som sålde jultidningar. Superbra för min del som ändå tänkt att köpa boken...
Hur som helst innehåller den smakfulla tips om matlagning, pyssel och olika blomsterarrangemang som alla passar till jul. Själv är jag väldigt förtjust i julens förberedelser så detta är en bok helt i min smak. Får nog visa upp lite pyssel när det kommer igång på allvar...
Hoppas ni har det bra!
Kram
Maria

2 kommentarer:

  1. Ja, nu börjar jag längta lite efter att pyssla och göra adventsfint.

    Ernst gör många fina saker.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. Ser framemot att få se pyssel från boken :-)

    Trevlig helg!

    Kram, Susanna

    SvaraRadera