lördag 29 maj 2010

Solskensbullar



Dessa bullar är en av mina favoritbakverk och brukar bakas flera gånger varje år. Går också hem hos barnen och är en självfallen godsak på fikabordet vid kalas.
Receptet ser du nedan, klicka på bilden för att förstora receptet eller klicka här...
Du kommer inte att bli besviken, jag lovar. Snart är utsidan på lekstugan klar, små detaljer kvar att måla och insidan får kläs i pärlspont. En röd postlåda inhandlades idag och siffror får bli samma som på vårat hus.
Hoppas ni har en fin helg!
Kram
Maria

1 kommentar:

  1. De bullarna måste jag testa att baka någon gång, jag tror starkt att de går hem här hemma också.
    Vad kul med lekstugan, jag längtar jättemycket tills vår kommer också. Det ska bli kul att få måla och inreda.
    Är fönstrena fasta eller öppningsbara?

    Kram/Malin

    SvaraRadera