måndag 21 september 2009

Brödrost

Tack för alla kommentarer angående takfärg! Så kul att läsa och det verkar som om alla tycker att tegelröd inte är ett alternativ vilket vi är helt överens om... Det lutar åt mörkgrått, men kan även bli svart. Mer om detta kommer... För några veckor sedan var vi i Göteborg och till min stora lycka blev det inköp av en brödrost. Har länge gått och funderat på vilken slags, men kommit fram till att denna brödrost av märket Magimix både till funktion och utseende passar bra hemma hos oss...

Inköptes i butiken Bagaren och Kocken som förutom en fysisk butik också har en nätbutik. Klicka på bilden för att komma till butiken...
Efter att ha använt brödrosten i några veckor och då den har gått varm vid vissa tillfällen kan jag berätta att den håller måttet både funktionsmässigt och utseendemässigt...
Blir något att njuta av framöver när hösten gör sig alltmer påmind.
Må så gott!
Kram
Maria

Bild lånad av Bagaren och Kocken

4 kommentarer:

  1. Verkligen supersnygg brödrost, gillar när de ser lite knubbiga ut sådär :) Så gott med rostat bröd oxå.
    Lycka till på dagis i morgon!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Den var verkligen fin! Äntligen en jag kan tänka mig! Vi har en i rostfritt men den är helt bucklig runtom efter en fest äldsta dottern hade för några år sedan *morr* Kanske skall önska mig denna av henne i julklapp *fniss*.

    Svart tak tycker jag;-)

    Ha det så finfint!
    Kram,
    A

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra, har själv funderat på just den brödrosten :-)

    SvaraRadera