onsdag 30 september 2009

Skrivbord

Idag tänkte jag visa bilder på ett skrivbord jag nyligen inropat på auktion. Detta är en modell mindre och kommer att hamna i äldsta dotterns rum. Jag tänkte nog måla skrivbordet i vitt och byta beslag. Kanske skålbeslag eller runda vita porslinsbeslag med rosa prickar eller vad tycker du? Jag tar tacksamt emot tips på både färg och beslag... Äldsta dotterns rum ser ni under fliken barninredning...
Ska snart visa upp lite loppisfynd jag nyligen gjort, det är så roligt att blanda gammalt och nytt och att själv också förändra vissa saker i många fall till det bättre...
Nu har hösten kommit till oss och så länge solen skiner är det fortfarande behagligt ute.
Ha en bra vecka!
Kram
Maria

3 kommentarer:

  1. Så fint det är!
    Beslag är som sagt svåra... Tror inte jag kör med skål på mitt iaf. Porslinsknoppar låter trevligare.Eller så svarta smideshadtag. Har två sådana som jag tror jag köpt på Clas Ohlson.
    Väntar på en efterbild!

    SvaraRadera
  2. Vädigt fint skrivbord, förstår om du är nöjd med ditt inköp. Om det ska stå i ett barnrum så är det väl roligare med lite "barnbeslag", typ prickiga som du nämnde.
    Ha en jätte bra dag!

    SvaraRadera
  3. Det kommer bli så fint i vitt. Om det ska vara i E´s rum låter det jätte fint med porslinsknoppar men gillar iofs de andra oxå. Tråkigt att det inte blev några fynd idag men det blir ju fler gånger. Ha en bra kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera