måndag 5 april 2010

Vår på glasverandan!

När våren kommer brukar vi öppna upp till glasverandan och förra helgen gjorde vi detta...

Tänkte därför visa lite bilder från glasverandan och eftersom det är påsk har den pyntats...

I ärlighetens namn har verandan fått lite pynt pga av både jag och maken nyste så mycket av påskriset, hi, hi.


Hur som helst hoppas jag att ni haft en härlig påsk! Här har det varit bra förutom småkrämpor hos de flesta av oss i familjen och för första gången på många år har jag varit vinterkräksjuk. Hua, som tur snabbt övergående!
Kram
Maria

8 kommentarer:

  1. Vilken härlig veranda! På sommaren är det nog härligt att ta en god frukost där :)

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt!

    Fy för vinterkräksjukan, hoppas övriga familjen slipper bli sjuka.

    Kramis
    Malin

    SvaraRadera
  3. Åååh, så vackert! varifrån har ni köpt stolarna, soffan och bordet? Vill ha just precis såna till vår altan! :-)

    SvaraRadera
  4. Nu blev jag minsann avundsjuk! Vilken underbar veranda ni har!!! Vill sååå gärna bygga en till vårt hus men jag får nog vänta lite. Vi ska knåpa ihop ett växthus först...
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  5. Hejsan MAria!

    Men så härligt att få fixa till det verandan...
    Så mysigt!

    Vinterkräksjukan, inte alls så kul...

    HA nu en bra vecka!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  6. Åh, glasverandor...*suck* så härligt! Vi hade en när jag var liten, men i huset liksom... jag brukade ligga på golvet i solen *fniss* det blir ju så härligt varmt på en glasveranda!

    Det ser jättetrevligt ut!

    Skönt att kräket försvann fort för det är INTE roligt!

    Kram,
    A

    SvaraRadera
  7. Suckar avundsjukt över er glasveranda... Igen... ;)

    UNDERBAR!

    Kram, Susanna

    SvaraRadera
  8. Hej! Ulrika heter jag och letade runt på Google efter bilder på glasverandor och hittade er urfina veranda och er häftiga tillbyggnad. Vi ska bygga ut nästa sommar och bland annat blir det en glasveranda. Så jag undrar lite ofint om man får lov att fråga dig ungefär hur mycket er tillbyggnad kostade? Om du inte vill svara på detta, förstår jag det. Jag försöker bara skaffa mig en uppfattning om hur mycket vårt bygge eventuellt kommer att gå på. Vill du skicka mig ett separat mail med uppgifterna går det bra att göra det på ulrika@upplevelsebolaget.com

    Njut så mycket ni kan av er veranda, det ska vi göra, när den nu blir klar...

    SvaraRadera