lördag 22 januari 2011

La cuisine

Köket har fått en ny skylt- CUISINE. Jag måste erkänna att jag är svag för dessa plåtskyltar, så dekorativa och bryter av på ett alldeles lagom sätt...

I bilden nedan till höger kan ni se hur utbyggnaden på undervåningen syns av, spacklat har vi gjort på väggarna och nu väntar slippning i omgångar och tapetsering. Vi ska måla alla väggar med en ljus färg, kanske en fondvägg och sedan golv och lister. Sakta men säkert framskrider det hela och snart väntar det roligaste- Inredningen!
En trevlig helg önskas!
Kram
Maria

3 kommentarer:

  1. Så snyggt! Jag gillar också plåtskyltar men vet oftast inte var jag ska placera dem...

    Ert hur är så fint! Gillar din stil massor :) Plus att ert golv är så vackert! Jag är så less på vårt golv och ångrar att jag inte stod på mig ännu mer...

    Skön helg!
    /Susanna

    SvaraRadera
  2. Hej. Läcker skylt jag gillar dem också! Kram Annica.

    SvaraRadera
  3. Snygg skylt och den passar jättebra där i ert fina kök.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera