söndag 28 februari 2010

En sockerbagare här bor i staden...

han bakar kakor mest hela dagen... Vem har undgått dessa underbara bakverk från Bombadill?
Duken ovan är också den från Bombadill och alldeles underbar. Väcker lekkänslan hos både stora och små...
Alla fina godsaker även dem från Bombadill. En del av dem har vi och det leks väldigt mycket med dem. Förklädet nedan från Oskar och Ellen, även det ett företag som tillverkar underbara leksaker för barn och vad jag vet det mesta i tyg. Samtliga bilder är lånade från nätbutiken Elsas hem som är väl värd ett besök. Hoppas att helgen varit bra, själv är jag lite trött efter gårdagens tjejvasa som gick enligt mina förväntningar. En otroligt kul upplevelse och jag laddar redan inför nästa år...
Kram
Maria

3 kommentarer:

  1. Supergulligt! Vilken bra duk. Här kastas det mest med sakerna till leksaksköket och då är det ju bra om bakverken är av tyg :)
    Så bra att tjejvasan gick bra.
    Ha en bra vecka!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Vad kul att höra att tjejvasa gick bra!

    Gillar dessa leksaker mycket, inte massa plastsaker som kan gå sönder.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  3. Kul att loppet gick bra!

    Jag gillar också bakverken i tyg. Serviserna är jag inte lika förtjust i. Men barnen gillar ju allt detta!

    Medicinväskan är ju också snygg!

    Ha en skön kväll, kramar från Susanna

    SvaraRadera