måndag 22 februari 2010

Mysdag...

Idag har jag varit kompledig då jag har ett jobb med natt- och helgsarbete med möjlighet att ta ut tiden i just kompledighet. Skönt då jag dessutom fyller år och bara har varit hemma med de små och myst. Ofta när man är hemma en vardag är det på grund av sjuka barn, men det har varit så härligt att bara vara hemma med allesammans friska och krya.
Födelsedag ja. Dottern konstaterade snabbt att speldosan i form av födelsedagstårta med jubilarens år inte hade såå många siffror. Svårt att hålla sig för skratt och förklara att mamma faktiskt är gammal och betydligt mer än 10 år... Presenter har varit en blandad kompott och mest kläder från Odd Mollys nya kollektion, brandutrustning och fina vingals från Iittala.

Som vanligt har vi samma duk från Rice med födelsedagsljus och blommorna har jag fått lagom till födelsedagen...

Visar också bilder från ett nystädat kök som fått en pastellig touch lagom till våren. Den känns dock långt borta...

Ljusblå hyllpapper till skafferiet och nedan diskmedel med en fräsch handduk...
Har idag pysslat och vad som tillverkats kommer att visas framöver.
Kram
Maria

6 kommentarer:

  1. Åh, missade dit senaste inlägg. Det syntes inte först i min blogg. Grattis i efterskott! Hihi, min son sa idag att då ammor blir äldre så tappar de tänderna ;). Tror visst att han blandat ihop något... Hihi!

    Skön kväll!
    /Susanna

    SvaraRadera
  2. Nämen vilken stavning!!! Sorry!!!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS på födelsedagen, det verkar som du fått fina presenter på din DAG.

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis på din födelsedag! Hoppas ni haft en underbar och mysig dag! Fina blommor du fått. Här är vi hemma med sjuka barn.*igen*
    Stort kram

    SvaraRadera
  5. GRATTIS!!!
    Låter som ni haft en riktigt härlig dag och att du fick mycket fint. Jag blir så nyfiken på vilka odd mollykläder du fick.

    KRAMAR Marie

    SvaraRadera
  6. Hej!!

    Ett Stort Grattis på födelsedagen!
    Hoppas att du fick världens mysigaste födelsedag och det låter det ju som att du haft!
    Härligt med Odd Mollypaket...hi,hi.

    Kram!

    SvaraRadera