fredag 26 februari 2010

Kökslampa


Jippie, denna vecka har kökslampan hamnat på plats. Som en del av er vet har jag en tid varit på jakt efter en ny kökslampa och för någon vecka sedan sprang jag på denna vita plåtlampa som går åt det industriella hållet. Köket ska nämligen få gå i den inredningsstilen allt mer...


Nästa sak som ska inhandlas är nya köksstolar, äldsta dottern E använder inte längre sin Tripp Trapp stol så det får bli tre köksstolar av samma sort. Vilka som valet står emellan kommer i ett senare inlägg...
Hoppas att ni får en fin helg, för min del väntar tjejvasan under morgondagen, vilket blir spännande med en liten familjeutflykt. Skidorna är redan inlämnade för preparering så så gott som alla förberedelser är färdiga. Min ambition är att göra en bättre insats än förra året men jag får förståss betona att jag är en motionär och tekniken därefter...
Kram
Maria

6 kommentarer:

  1. Gud vad snygg!
    Var hittade du den?
    Pris?

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga lampa! Jag gillar också den industriella stilen, men tyvärr har jag svårt att få med min man på noterna...

    SvaraRadera
  3. Just glömde önska dig lycka till i skidspåren!

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  4. Jättsnygg lampa och superfint kök ni har!

    Måste fråga, såg att du med kommer ifrån Värmland och uppmärksammade din sturehofskruka :-) Får man fråga om du hittat den här i Värmland?! Har letat men inte funnit någon som säljer i närheten av där jag bor :-(

    Önskar en trevlig helg!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Snygg lampa!

    Lycka till med Tjejvasan!
    Vad härligt att få åka långfärdsskidor!
    Äh, tänk bort de små prestationskraven...;-) Tänk istället på att du får vara SJÄLV ute i den vackra naturen och njuta av tystnaden ett tag. ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej

    Så super snygg lampa du hittade. Vart köpte du den. Den passar verkligen jätte bra i ert kök och jag vet precis vilka stolar jag tycker skulle passa perfekt till :) men det finns säkert många fler.
    Lycka till på tjejvasan.

    Kramar Marie

    SvaraRadera