fredag 17 juli 2009

Inköp

Har nyligen klickat hem lite varor från Nätbutiken Ellis corner med ett mycket fint utbud av alla möjliga ting. Brödskålen är av märket Isabella Smith som bla står för produkterna av märket Maison Belle med bla olika rengöringsprodukter som jag starkt gillar. De är inte bara bra utan också miljövänliga...

Vita Rummet inhandlades dessa fina blommiga sommarkuddar som till att börja med får pryda vår säng, men som så småningom får pryda glasverandan...
Sist men inte minst så kunde jag inte motstå den hjärtformade skålen från Monica Johansson som gör en alldeles bedårande massa saker i keramik... Hoppas att utbudet utökas också till matporslin, då vet jag en spekulant...

Idag kommer det virke till utbyggnaden så snart kommer väggarna att påbörjas. Som det nu ser ut är det en presenning över bygget och därför svårt att fota, men när vädret tillåter ska jag ut och fota...
Ha en bra helg!
Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Så fina saker, jag gillade dem allihop. Har aldrig sett brödskålen tidigare en sån hamnar nog på min "måste ha lista" :)
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!

    Tack för titten o hjärtligt välkommen åter just nu lite dött på bloggen sommartid....

    Vilka fina saker du handlat.....

    Och vilket fint hus ni har med en så vacker glasveranda.....

    HA en skön sommar...här öser regnet ner så trist...
    MiaMaria

    SvaraRadera