måndag 13 juli 2009

Presentdags...

Nu känner jag mig väldigt flitig i bloggen...

Som en del av er vet så har jag tidigare målat en del och nu när jag varit ledig i en knapp vecka hann inspirationen hinna ikapp. Jag tycker att barntavlor av olika slag är otroligt tråkiga så därför målade jag denna tavla tänkt att dekoreras med barnnamn... Vad tror ni, skulle detta vara en uppskattad present? Ska också göra en i tjejvariant med slott och prinssessor... Har skrivit in namn nedan både uppe och nere på bilden. Tar tacksamt emot ev kommentarer för att höra vad ni tycker...

Kram Maria


4 kommentarer:

  1. Gud va du är duktig, den är jätte fin. Absolut att du ska ge bort den som present, det måste bli jätte uppskattat. Jag gillade när namnet stod nere.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. wow, jättefin! Vaduktig du är! Klart att du skall ge bort den. Mycket roligare än köpta presenter.

    /Memoria

    SvaraRadera
  3. jättefin tavla- Kommer nog att bli uppskattat av den som får den. Jag tyckte bäst om när namnet stod över solen - till solstrålen Linus :-D

    SvaraRadera
  4. Jättefin! Jag visste inte att du målar men blir inte det minsta förvånad över att du är duktig även på det!

    SvaraRadera