fredag 10 juli 2009

Skänk till sovrummet...

Har äntligen lyckats måla och få den nu vita skänken på plats i sovrummet. Än så länge utan beslag, men två hjärtformade beslag kommer att pryda lådorna. Om någon har tips på var man kan hitta passande beslag till dörrarna så tar jag tacksamt emot dessa...

Tvättservisen inropades på auktion för många år sedan och har tyvärr legat i källaren fram till nu... Pottan lyckades jag hitta på Tradera som ju är en guldgruva när det gäller att komma över begagnade ting...
Till sovrumsfönstret har jag tänkt att köpa en hissgardin och jag har nog hittat en passande som jag tänker köpa. Mer bilder från sovrummet kommer alltså inom kort...
Ha en bra helg!
Kram
Maria

2 kommentarer:

  1. Hejsan! Ser att vi har lite samma typ av hus. Ja, en utbyggnad hade ju inte varit fel...

    SvaraRadera
  2. Åh så fin skänken blev, den är verkligen jätte, jätte fin.
    Kram Marie

    SvaraRadera