tisdag 13 oktober 2009

Loppisfynd

Inköpte dessa fina planscher för några veckor sedan på loppis. Endast tio kr st. Man kan få mycket för pengarna på loppis...

Hinken inköptes den med, men tyvärr vet jag inte vad den ska användas till i nuläget...
Kanske är planscherna väldigt somriga så de får ligga vilande under vintern, men sommaren kommer ju fortare än vad man tror så då blir det dags att ta fram dem igen...
Vädret är ju fortfarande alldeles underbart när solen är framme och än så länge är dagarna tillräckligt ljusa så man hinner njuta av solen även om man börjat jobba igen... Men vi går mot mörkare tider och snart kan man börja gotta sig åt julpynt, vilket en som älskar julen kan glädjas åt, ha, ha...
Hoppas ni har det bra!
Kram
Maria

5 kommentarer:

  1. Charmig hink och fina planscher!! Kul med loppis fynd! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. sakerna är ju så fina. Hoppas vi kanske kan fynda lite fina julsaker framöver :) Åh jag börjar längta efter jul nu.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Fina saker du fyndat.
    Du kan sätta en liten julgran i hinken :)

    SvaraRadera
  4. Tack för din kommentar hos mig! Väggorden köpte jag i en butik på väg ner till Ullared, de hade en massa olika märken där =) Men hos min lokala blomsterhandel finns dem också och de säljer märken som Cult och Sia. Så satsa på en butik som säljer de märkena // Jasmin

    SvaraRadera