söndag 6 december 2009

Julstrumpor

För något/ några år sedan gjorde jag dessa julstrumpor till båda barnen att fylla till jul. Tyvärr är inte bildkvalitén den bästa...

Ska snart hänga upp dem i barnens rum där de får verka som dekoration eftersom de både är barnvänliga och juliga...
Hoppas att helgen varit bra, själv har pysslandet kommit igång så smått och under eftermiddagen har nya pysselgrejer inhandlats. Har även invigt vår eldkorg jag köpt på Granit som är så dekorativ. Ljus i alla dess former är härligt när dagarna är så pass mörka som så här års... Snart går vi dock mot ljusare tider.
Kram
Maria

4 kommentarer:

  1. Åh vilka fina julstrumpor, va duktig du är! Hoppas helgen varit bra, vi har varit hemma hela veckan med förkylning men imorgon så får det bli dagis...=)
    Ha en bra vecka! Kram Sonja

    SvaraRadera
  2. Så underbara julstrumpor, du är så duktig. Hoppas att tomten fyller dem till N och E.
    Hoppas att alla förklningar ger sig snart så alla småttingar kan gå till dagis.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Så fina!!
    Ja, barnsäkra pyntningar gillar man som småbarnsförälder!
    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  4. Jag har också tänkt sy julstrumpor att fylla med ngt i på julaftonsmorgon. Jag har redan några i grå filt, men hade tänkt mig några mindre typ att hänga på deras dörrar.

    Får se om jag orkar, dina var lite väl avancerade ;) Men fina!!!!

    Kram, Susanna

    SvaraRadera