fredag 15 januari 2010

Lycka

Vad står ordet lycka för? För min del utgör barnen den känslan och för några veckor sedan inköptes detta väggord som nu får pryda väggen med foton just på barnen...

Väggen med foton finns till höger på denna bild och gör sig fin som kontrast till de vita detaljer som finns i vårat tv-rum.

Kanske blev fotona för många i antal, men jag hade dessa ramar utan foto i och då fotohögen kollades igenom kunde jag inte motstå att sätta foton i alla ramar för att sedan hänga dem på plats.
Som sagt, barn innebär lycka och att se de små guldklimparna stråla av glädje i ögonen är nog det bästa som finns.
Hoppas att ni får en bra helg!
Kram
Maria

7 kommentarer:

  1. Det är så fint med en fotovägg, är så sugen på en själv.

    Söt liten gungstol som man ser på ena kortet.

    Ha en trevlig helg!

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. Det blev verkligen jätte fint, tycker inte alls det blev för många foton.
    Hoppas ni får en trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Väldigt mysigt att se sina skatter på väggen sådär.
    Barnen är verkligen den största lycka man kan känna, tycker jag.
    Fint uppsatt fotovägg.
    Kram Fröken Vit.

    SvaraRadera
  4. Ja men det är precis det barnen är. Lycka på högsta nivå! Jag skulle inte klara en dag utan mina guldklimpar. Och vad är bättre än att få se dem hela tiden då? Och bättre att använda fotona än att låta dem ligga i byrån eller i album.

    Jättesnyggt!

    Trevlig helg! Kram, Susanna

    SvaraRadera
  5. Ordet Lycka passar perfekt till Alla sina Änglar...blev jätte fint på väggen!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Barn ÄR lycka!! Vad vore livet utan dem???

    Kram från Inredningsfrun :)

    SvaraRadera
  7. Hej tjejen!
    Du har något att "hämta" på min blogg;)

    Kramar Åsa

    SvaraRadera