fredag 1 januari 2010

Nytt år och nya möjligheter...

Tänk vad ett år går fort och vilka möjligheter ett helt nytt innebär!
För vår del finns lite planer och mål att färdigställa och förhoppningsvis kommer vi också hinna med lite resor...
Visar lite bilder från vår glasveranda med frostiga glasrutor- så fint!

Har också tidigare målat en kälke vit som vintertid pryder ingångssidan...

Kransen är i plast och inköpt för en billig penning från Maxi.

I bakgrunden ses vårt garage. Då vi köpte huset var det mörkbrunt och det fick snabbt en faluröd färg, vilket passar jättebra tycker vi.
Idag har jag hängt upp en jättefin ljuskrona på glasverandan, men först då solen gått ned och tyvärr blev inte bilderna de bästa. Får visa dem en annan dag!
Hoppas att ni haft ett trevligt nyårsfirande, det hade vi i gott sällskap och med en förträfflig meny.
Ett gott nytt år önskas!
Kram
Maria

3 kommentarer:

  1. Hej
    Tack för igår!
    Det blir verkligen jätte fint på era verandafönster med frosten. Snyggt med en krans på kälken. Härligt med så fin vinter men nu vill jag nog att julsakerna åker ut här hemma :)
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Underbar glasveranda och snygg kälke. Jag har också en som jag skulle kunna måla vit... Eller ha som den är. Men det blev inte av. Jag har iofs en röd en redan framme som sonen använder ibland.

    God fortsättning på 2010!
    Kram, Susanna

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig glasveranda ni verka ha.
    Det är något som jag skulle vilja ha, det få bli i nästa hus. *blinkar*

    Kram
    Malin

    SvaraRadera