onsdag 27 januari 2010

Val av golv

Bild lånad från www.bjoorn.com

Nu är vi på g att välja golv till vårat framtida vardagsrum som kommer att ligga på övervåningen i utbyggnaden. Ytan blir ca 36 kvm, har sjöutsikt till stor del och stora luftiga ytor. Möbleringen kommer att bli en soffgrupp, mindre bord och en projektorduk som kommer att vara uppfällbar...
De golv vi funderar på är golvet ovan som heter Kährs golv ask Kalmar eller det nedan som heter Kährs golv ask Stockholm. Väggarna kommer att målas i en vit kulör med en mycket svagt grå ton, men mestadels av väggytorna består av fönster... Smakråd mottages tacksamt!

Snön har idag kommit i massor här och halt har det varit. Får hoppas att plog- och sandbilarna jobbar för fullt i natt för att underlätta morgondagen.
Hoppas ni mår bra!
Kram
Maria

Bild lånad från www.bjoorn.com

5 kommentarer:

  1. Ja val av golv är svårt. Kan inte riktigt bestämma vilket av alternativen som var bättre, kanske det nedersta? Ta hem en provbit av varje och se hur de ser ut i olika ljus.

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Hej, oj va svårt. Tyckte inte man såg så stor skillnad i dom men den översta tyckte jag såg bättre ut ändå...=) Men som sagt det är inte det lättaste. Hoppas ni mår bra alla. Kramar

    SvaraRadera
  3. Svårt att råda på bild, men översta bilden tror jag var snyggast.

    Fin banner du gjort!

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  4. Hej, hej
    Låter som det blir ett jätte snyggt vardagsrum och utsikten ni får är ju underbar. Jag håller med de andra två, första golvet tycker jag är snyggast men det är ju inte jätte lätt att se på bilder...men jo jag är nästan helt säker på att jag gillar första golvet mer :)

    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. tack för att jag fick titta in.
    hanna

    SvaraRadera